تور اروپا نوروز 98 را با آژانس پیشواز سفر کنید

پس از سال ها تجربه ی شیرین و موفق در زمینه ی برگزاری تورهای توریستی حوزه شینگن اروپا و سفر به کشور های غرب اروپا همچون، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و غیره، این بار بر آن شدیم که با برگزاری تور اروپا نوروز 98 لذت سفر به اروپای شرقی زیبا را به مسافرانمان هدیه دهیم.

مجارستان، کشور شهرهای کارت پستالی

مجارستان (به مجاری: Magyarország) کشوری است در اروپای مرکزی که پایتخت آن بوداپست است. کشور مجارستان بیش از ۱۴۴ شهر دارد اما بیشتر مردم دنیا و گردشگران به پایتخت مجارستان یعنی شهر بوداپست سفر می‌کنند. شما در تور اروپا نوروز 98 از این شهر زیبا دیدن خواهید کرد همچنین بوداپست نام خود را در کتاب گینس با رکورد بیشترین عکس پانارومای جهان به ثبت رساند. اما زیبایی‌های این شهر به‌قدری است که به یک شهر کارت‌پستالی تبدیل‌شده است.

تور اروپا نوروز 98 - مجارستان
تور اروپا نوروز 98 – مجارستان

تور اروپا نوروز 98 با سفر به اتریش، سرزمین کوه های آلپ

اتریش با پایتختی وین واقع در اروپای مرکزی با مساحت 900 کیلومتری است. کوهستان های مرتفع اتریش را از لحاظ جفرافیایی در موقعیت خوبی قرار داده است. کوه های معروف آلپ شمال و جنوب این کشور را پوشش داده اند و با مسیر تجاری دانوبین از غرب و شرق ارتباط دارد. وین پایتخت این کشور به دلیل وجود تاریخی غنی در زمینه هنر و موسیقی به پایتخت موسیقی جهان بدل شده است. بازدید از شهر وین هم قسمتی از تور اروپا نوروز 98 ما میباشد. کشور های چک، اسلوونی، مجارستان، سوئیس، آلمان و ایتالیا از همسایگان مرزی اتریش هستند. حتما در نوروز 98 به اتریش سر بزنید.

تور اروپا نوروز 98 - اتریش
تور اروپا نوروز 98 – اتریش

سفر به فرانسه مهد مد جهان

یکی از مقاصد تور اروپا نوروز 98 که برای شما در نظر گرفته ایم فرانسه است. فرانسه‌ با مساحتی معادل 650 هزار کیلومتر مربع، چهل و دومین کشور بزرگ جهان و با جمعیتی حدود ۶۷ میلیون نفر، بیست و یکمین کشور پر جمعیت شمرده می‌شود. هر ساله جشنواره های مد زیادی در پاریس برگزار می شود که در دنیا شهرت بسیاری دارد و هر ساله میلیون ها گردشگر را جذب خود می کند.

تور اروپا نوروز 98 - فرانسه
تور اروپا نوروز 98 – فرانسه

بازدید از میلان در اروپا نوروز 98 با پیشواز

میلان واقع  در شمال ایتالیا که دومین شهر بزرگ ایتالیا می باشد. این شهر در دشت لومباردی ایتالیا قرار دارد. جمعیت میلان همراه با حومه تقریباً ۱میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شمارش شده است. میلان شهر مد ایتالیا و مرکز اصلی مد درایتالیا می باشد. معروف ترین شرکت های مد جهان مانند : آرمانی (Armani) ، ورساچه (Versace) ، پرادا (Prada) ، دولچه و گابانا  (Dolce & Gabbana) و همچنین کمپانی معروف ری بن (Ray-Ban) در میلان می باشد.

 

محل ورود
بوداپست – مجارستان بوداپست – مجارستان
زمان رفت
29 اسفند ماه 97 3 فروردین ماه 98
زمان بازگشت
6 فروردین 98 9 فروردین ماه 98
مدت زمان تور
6 شب و 7 روز 6 شب و 7 روز
مقاصد تور
3 شب بوداپست، 1 شب وین، 2 شب میلان
3 شب بوداپست، 1 شب وین، 2 شب پاریس
هزینه ی تور 3,980,000 تومان + 1380 یورو 3,980,000 تومان + 1480 یورو
خدمات تور مجارستان ، اتریش، فرانسه
اخذ ویزای شینگن اقامت در هتل های چهار ستاره به همراه صبحانه
بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ایران ایر ترانسفر فرودگاهی
گشت شهری در شهرهای محل اقامت لیدر فارسی زبان از ابتدای سفر
بیمه مسافرتی

پکیج تور اروپا نوروز 98

تور مجارستان، اتریش، فرانسه
تور اروپا مهر 98 - فرانسه
وین - اتریش
بوداپست - مجارستان
بوداپست - مجارستان

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

یک دیدگاه بگذارید

امتیاز