ویزای شینگن آلمان سریعتر از قبل

ویزای شینگن آلمان و تسریع در روند وقت دهی سفارت

کلیه ی مصاحبه ها جهت اخذ ویزای شینگن آلمان کوتاه مدت (کمتر از 90 روز) از تاریخ 11 شهریور 1397 در شرکت خدماتی VISA METRIC جهت تسهیل در ارایه درخواست روادید اقامت کوتاه مدت تا حداکثر 90 روز در آلمان (ویزای شینگن)، صورت خواهد پذیرفت.

هرچند روند بررسی ویزای متقاضیان و اعلام تصمیم نهایی بر عهده سفارت آلمان خواهد بود و ویزامتریک فقط وظیفه ی دریافت تقاضا و عودت گذرنامه را برعهده خواهد داشت، اما این تصمیم باعث تسریع در روند دریافت ویزای شینگن آلمان نسبت به گذشته خواهد شد. پیش از این متقاضیان دریافت ویزای شینگن از کشور آلمان باید زمان انتظاری حدود 6 ماه را برای سفر خود در نظر می گرفتند.

آدرس مرکز درخواست ویزا، برای مراجعه متقاضیان ویزای شینگن کوتاه مدت:

تهران، خیابان خالد اسلامبولی، نبش خیابان بیست و یکم، پلاک 137،ساختمان شیرازی، طبقه اول، کدپستی: 1513933134

تاثیر بر روند بررسی درخواست هایی جز ویزای شنگن کوتاه مدت:

با اتخاذ تصمیم سفارت آلمان مبنی بر برون سپاری قسمت بزرگی از درخواست ها، امید است در آینده نزدیک شاهد سرعت یافتن روند بررسی سایر درخواست ها شامل ویزای دانشجویی و اقامت های بلند مدت (بیش از 90 روز) کاری و پیوست به خانواده باشیم.

در حال حاضر دانشجویان بسیاری بی صبرانه در صف انتظار وقت سفارت برای مصاحبه ی اخذ ویزای دانشجویی هستند. که طبق پیش بینی های سفارت آلمان نوبت سفارت دانشجویان بیش از یک سال بعد از تاریخ درخواست تخمین زده شده است.

متقاضیان اخذ ویزای کوتاه مدت شینگن آلمان می توانند برای دریافت ویزای شنگن آلمان فرم درخواست خدمات ویزا را پر کرده و یا با شماره 02166901918 تماس حاصل فرمایند.

ما در آژانس هواپیمایی پیشواز با بیش از دو دهه تجربه در اخذ ویزای شینگن و برگزاری تورهای توریستی و نمایشگاهی اروپا، مشاور شما در راه خواهیم بود.

About Author

client-photo-1
مهسا ثقفی

Comments

قدسیان
آگوست 27, 2018
سلام - برای بلیط و ویزای آلمان اطلاعات میخواستم. برای 22 تا 25 آبان.
مهسا ثقفی
آگوست 27, 2018
سلام برای اطلاع از شرایط اخذ ویزا و دریافت مشاوره ی تلفنی لطفا با شماره 66901918 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید