ناوگان هوایی ایران با ایرباس به روز خواهد شد
image of 1140x530

پس از به فرجام رسیدن برجام، بالاخره شرایط لازم برای خرید جدیدترین هواپیماهای ایرباس برای ایران ایر فراهم شد. به نقل از وبسایت رسمی ایرباس، ایران ایر به زودی از هواپیماهای مدرن ایرباس منقش به پرچم ایران بهره برداری خواهد کرد. هواپیماهای خریداری شده طیف گسترده‌ای از خانواده ایرباس را شامل می‌شود. (هواپیماهایی برای استفاده در مسیرهای منطقه‌ای تا هواپیماهایی برای مسافت های طولانی)

در هفته‌ی گذشته و طی جلسات هیئت ایرانی در پاریس، قرارداد اجاره به شرط تملیک ۱۱۸ فروند هواپیما شامل ایرباس های تک راهرو با موتورهای تولید حال حاضر و همچنین با موتورهای جدید و حتی مدل غول پیکر ای۳۸۰ امضا شد. تحویل هواپیماهای مورد قرارداد از امسال شروع شده و به مرور ادامه خواهد داشت.

این قرارداد شامل ۲۱ دستگاه ای۳۲۰ سئو، ۲۴ دستگاه جت لاینر ای۳۲۰ نئو، ۲۷ دستگاه ای ۳۳۰ سئو، ۱۸ دستگاه ای ۹۰۰-۳۳۰ نئو، ۱۶ دستگاه ای۱۰۰۰-۳۵۰اس و در نهایت ۱۲ دستگاه ای۳۸۰ غول پیکر است.

در کنار قرارداد خرید هواپیماهای جدید، ایران ایر در مواردی مثل آزمایش‌های هوایی، نگهداری، آموزش و پشتیبانی مشتریان از ایرباس خدمات دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این قرارداد، زیر ساخت های حمل و نقل هوایی ایران از طریق یک قرارداد جداگانه برای توسعه خدمات ناوبری هوایی، به روز خواهند شد. هماهنگ سازی مقررات هوایی، آموزش و ارتقا سطح فنی و علمی، پشتیبانی تعمیرات و همکاری صنعتی نیز از دیگر موارد این قرارداد هستند.

رئیس شرکت ایرباس در جلسه ای که با دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و فرانسوا اولاند رئیس جمهور کشور فرانسه داشت، گفت: من و تمام تیم ایرباس از این توافق استقبال کرده و به آن افتخار می کنیم.

خطوط هوایی مختلف ایران در حال حاضر دارای ۸۴ دستگاه هواپیمای ایرباس هستند. علاوه بر شرکت بزرگ ایران ایر، شرکت هایی همچون آتا، اترک، آسمان، ماهان، معراج، قشم ایر، تابان و زاگرس از دیگر ایرلاین های بزرگ ایران می باشند.

About Author

client-photo-1
admin

Comments

دسامبر 22, 2016
سلام.وبسایتتون فوق العادس.به کارتون ادامه بدین
faeze mirbagheri
ژانویه 4, 2017
سپاسگذاریم از نگاه زیبای شما.
ژانویه 2, 2017
سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید
ورزش
فوریه 20, 2017
خسته نباشید مرسی به خاطر این وبسایت زیبا
فروش گارمین
فوریه 25, 2017
با سلام سایت جالبی دارید. موفق باشید.